მეშვიდე მოდულის რეფლექსია
მიმოვიხილეთმოსწავლის პრეზენტაციები და ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირი და შევიტანეთ კორექტივები,გამოვიყენეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკით.
განვიხილეთ დიფერენცირების 4 ეტაპი:აღქმის,მოდალობის,გარდნერის და ტვინის
ჰომოსფეროს განვითარების მიხედვით.
დავგეგმეთ აქტივობები დიფერენცირებული აქტივობები:ნიჭიერი,სსსმ მოსწავლეების და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისთვის.
განვიხილეთ დიფერენცირების 4 ეტაპი:აღქმის,მოდალობის,გარდნერის და ტვინის
ჰომოსფეროს განვითარების მიხედვით.
დავგეგმეთ აქტივობები დიფერენცირებული აქტივობები:ნიჭიერი,სსსმ მოსწავლეების და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისთვის.
Comments
Post a Comment