მიმოვიხილეთმოსწავლის პრეზენტაციები და ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირი და შევიტანეთ კორექტივები,გამოვიყენეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკით. განვიხილეთ დიფერენცირების 4 ეტაპი:აღქმის,მოდალობის,გარდნერის და ტვინის ჰომოსფეროს განვითარების მიხედვით. დავგეგმეთ აქტივობები დიფერენცირებული აქტივობები:ნიჭიერი,სსსმ მოსწავლეების და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისთვის.
მეორე მოდულის რეფლექსია 21 -ე საუკუნის მიზნების შერჩევა,მიმოვიხილით2017 წლის სტანდატი,გადმოვიტანეთ გეგმის შაბლონში,გაზომვადი სასწავლო მიზნის წერა,შევქმენით ბლოგი, ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ჩასმა გეგმის შაბლონში:ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა,დავათვალიერეთ მოსწავლის ნაშრომები სხვადასხვა პროექტებიდან,განვიხილეთ და შევქმენით ჩვენი პრეზენტაციის მაკეტი,დავგეგმეთ და ავაგეთ შინაარსობრივად,განვიხილეთ აქტივობების თანმიმდევრობა. ბოლოს შევქმენით შეფასების ინსტრუმენტები და გავეცანით პრეზენტაციის რუბრიკების გვერდს.
Comments
Post a Comment