მიმოვიხილეთმოსწავლის პრეზენტაციები და ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირი და შევიტანეთ კორექტივები,გამოვიყენეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკით. განვიხილეთ დიფერენცირების 4 ეტაპი:აღქმის,მოდალობის,გარდნერის და ტვინის ჰომოსფეროს განვითარების მიხედვით. დავგეგმეთ აქტივობები დიფერენცირებული აქტივობები:ნიჭიერი,სსსმ მოსწავლეების და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისთვის.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა,დავათვალიერეთ მოსწავლის ნაშრომები სხვადასხვა პროექტებიდან,განვიხილეთ და შევქმენით ჩვენი პრეზენტაციის მაკეტი,დავგეგმეთ და ავაგეთ შინაარსობრივად,განვიხილეთ აქტივობების თანმიმდევრობა. ბოლოს შევქმენით შეფასების ინსტრუმენტები და გავეცანით პრეზენტაციის რუბრიკების გვერდს.
Comments
Post a Comment